Headerbg2.png

שאלות נפוצות - קידום אורגני

איך עושים קידום אורגני לאתר? הדרך הכי טובה לקידום אורגני? איך גוגל משפיע?

מה צריך לעשות לפני שמתחילים לקדם אתר?

כמה צעדים חשובים לפני תחילת קידום אורגני לאתר:

  • קהל היעד – הגדירו את הנתונים הדמוגרפיים ואת תחומי העניין של גולשי היעד. זה יעזור לקבוע את מילות המפתח והביטויים הרלוונטיים ביותר לעסק
  • מחקר מילות מפתח – השתמשו בכלים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל כדי לזהות את מילות המפתח והביטויים הרלוונטיים ביותר ובעלי נפח החיפוש הגבוה ביותר
  • מחקר מתחרים – חפשו את האתרים המדורגים עבור מילות המפתח שאליהן אתם ממקדים. בשביל להבין על התחרות של מילות המפתח, ועל סוגי התוכן והאסטרטגיות של המתחרים
  • הגדרת מטרות – קבעו מה אתם רוצה להשיג באמצעות האתר ולפי זה תכננו התוכנית הקידומית
  • בדיקת אתר – על מנת לזהות בעיות טכניות או בעיות המשפיעות על הנראות והדירוג של האתר, יש לבצע בדיקת טכניות באופן קבוע. למניעת בעיות כמו משקל כבד, קישורים שבורים, תוכן כפול, זמני טעינה איטיים ועוד

על ידי נקיטת הצעדים האלה, תוכל להניח את הבסיס לאסטרטגיית הקידום האורגני ולהבטיח שהמאמצים שלכם מתמקדים בתחומים שיהיו בעלי ההשפעה הגדולה ביותר לכם.

מהי שיטת הקידום האורגני המוצלחת ביותר?

אין כאן אסטרטגיית SEO "הטובה ביותר" שתעבוד עבור כל אתר אינטרנט. עם זאת, יש כמה קווים מנחים כלליים שיכולים לעזור לך לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש. הנה כמה אסטרטגיות SEO שיכולות להיות יעילות:

  1. ערכו מחקר מילות מפתח כדי לקבוע את המונחים והביטויים הרלוונטיים ביותר לעסק שלכם ואת שאילתות החיפוש שבו משתמש קהל היעד שלכם.
  2. בצע אופטימיזציה של התוכן והמטא תגים של האתר שלך (כותרת, תיאור וכו') כדי לכלול את מילות המפתח שזיהית.
  3. השתמש בתגי כותרות (H1, H2 וכו') כדי לבנות את התוכן שלך ולהקל על המשתמשים ועל מנועי החיפוש להבין.
  4. צור תוכן איכותי וייחודי שנותן ערך לקהל שלך.
  5. השתמש בקישורים פנימיים וחיצוניים כדי לשפר את השימושיות והסמכות של האתר שלך.
  6. בצע אופטימיזציה של התמונות והסרטונים של האתר שלך עם שמות קבצים תיאוריים ותגיות alt.
  7. הפוך את האתר שלך לידידותי לנייד והבטח שהוא נטען במהירות.
  8. עודדו אתרים אחרים לקשר לאתר שלכם.

על ידי ביצוע הנחיות אלה והישארות מעודכנת בשיטות העבודה המומלצות העדכניות ביותר, תוכל לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש ולהניב יותר תנועה אורגנית לאתר שלך.

איך מתחילים לעשות קידום אורגני?

האם העדכונים של גוגל במנועי החיפוש משפיעים על קידום האתר?

כן, עדכוני גוגל יכולים להשפיע על קידום אתרים. עדכונים אלו יכולים להשפיע על הנראות והדירוג של אתרים בתוצאות החיפוש. חלק מהעדכונים הם מינוריים ובעלי השפעה מינימלית, בעוד שאחרים משמעותיים יותר ויכולים לגרום לשינויים משמעותיים בתוצאות החיפוש.

חשוב להתעדכן בעדכונים האחרונים של גוגל ולהבין כיצד הם עשויים להשפיע על קידום האתרים שלכם. כמה טיפים כלליים להתאמה לעדכוני גוגל כוללים:

  • התמקדות ביצירת תוכן איכותי וייחודי המספק ערך לקהל יעד
  • מעקב אחר שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים בדף, כגון שימוש במילות מפתח רלוונטיות, אופטימיזציה של כותרת ומטא תגיות ושימוש בתגיות כותרות כדי לבנות את התוכן
  • בניית בסיס חזק של קישורים נכנסים איכותיים ורלוונטיים מאתרים אחרים
  • התאמת האתר לנייד ולטעינה מהירה
  • מעקב אחר הדירוג במנועי החיפוש ותעבורת האתר כדי לבדוק את יעילות מאמצי הקידום

דרך הקפדה על הנחיות אלו והישארות מעודכנת בשיטות המומלצות העדכניות ביותר, תוכלו לעזור לאתר שלכם לשמור על נראות ודירוגים טובים בתוצאות החיפוש, אפילו מול עדכוני גוגל.

כל כמה זמן גוגל מבצע עדכונים למנוע החיפוש?

גוגל מבצעת עדכונים לאלגוריתם החיפוש שלה על בסיס קבוע, אך תדירות העדכונים יכולה להשתנות. גוגל בדרך כלל מבצעת כמה עדכונים קלים לאלגוריתם שלה מדי יום, ומדי פעם היא מבצעת עדכונים משמעותיים יותר המוכרזים לציבור.

זה לא נדיר שגוגל מבצעת כמה עדכונים גדולים באלגוריתם מדי שנה. עדכונים אלה נועדו כדי לשפר את האיכות והרלוונטיות של תוצאות החיפוש, להפחית דואר זבל, ספאם ותוכן באיכות נמוכה, או לטפל בבעיות אחרות.

לבעלי אתרים ולאנשי מקצוע בתחום קידום האתרים חשוב להישאר מעודכנים בעדכונים האחרונים של גוגל ולהבין כיצד הם עשויים להשפיע על הנראות והדירוג של אתרים בתוצאות החיפוש. עם זאת, אין צורך להיות אובססיבי לגבי כל עדכון או שינוי בדירוג החיפוש. במקום זאת, התמקדו ביצירת תוכן איכותי וייחודי וביצוע שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים. זה יעזור לאתר לשמור על נראות ודירוגים טובים בתוצאות החיפוש לאורך זמן.

היסטוריית שחרור עדכוני דירוג של גוגל בשנת 2022

14 בדצמבר 2022 – עדכון ספאם של קישורים, עדכון גלובלי ומשפיע על כל השפות.

5 בדצמבר 2022 – עדכון התוכן המועיל, שמשפר את הסיווג ופועל על פני תוכן גלובלי בכל השפות.

19 באוקטובר 2022 – עדכון ספאם, עדכון גלובלי המשפיע על כל השפות.

20 בספטמבר 2022 – עדכון סקירות המוצר. עדכון זה חל על סקירות מוצרים באנגלית.

12 בספטמבר 2022 – עדכון ליבה.

25 באוגוסט 2022 – עדכון התוכן המועיל.

27 ביולי 2022 – עדכון סקירות המוצר עבור ביקורות מוצרים באנגלית.

25 במאי 2022 – עדכון ליבה.

23 במרץ 2022 – עדכון סקירות המוצר.

22 בפברואר 2022 – עדכון חוויית הדף עבור שולחן העבודה.